STUDENTEN 2010!

Började med att jag bara sov 2 timmar natten till fredag då alltså studenten var. Blev massa krångel i karlstad innan va kom där ifrån. Menmen....
kom iaf upp på morgonen till slut. Slutade med att mamma kom upp och väckte mig, medans Älskling låg kvar i sängen och myste. Rätt tungt att gå upp då faktiskt.
det blev iaf att fixa sig sen dra iväg till Johanna där klassen var och väntade.
Blev chamagne och smörgås med gott pålägg. Det var gott och trevligt.
Lite senare åkte vi ner till brogrådskolan där vi väntade, väntade och väntade på att få springa ut till nära och kära!
Blev oxå mat i matsalen, maten har jag inga kommentarer om.
Fick betygen osv... sen satt vi i aulan och hörde rektorerna babbla.. och det kändes som en evighet.
MEN till slut fick vi springa ut! och det känslan? UNDERBART!
Fick massa blommer och champagne runt halsen kramades och pratade sen nog med det!
Vidare till flaket där champagnen öppnades med volymen på max!
FESTEN ÄR IGÅNG!

åkte ett tag på stan med flaket, MASSA FOLK verkligen som stod och kolla och hejade. Det var riktigt kul.
Efter en stund blev det hem till familj och släckten och min underbara pojkis var där oxå såklart =)
Väl hemma och försöka vara så nykter som möjligt, blev lite mycket på flaket märkte ja. MEN SÅ SKA DET VARA!
åt lite mat osv. Sen drog jag ner till stan, till Sofie och ronja och inväntade flaket :D
Det regna som fan med vem ha dörr av regn? FEEEESSSSTTTTTAAA. Och det gjorde jag verkligen på flaket, vi hade skit kul och det är nästan lite ledsamt att det är över! men ändå skönt.

Senare på kvällen ca kl 23 drog vi in på eller jag och hampus iaf.
Och det var skit kul, mycket folk och dansade gärnet!!


Hela dagen var toppen!










PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0