Student dags.

Sitter hemma nu och är klar för att åka på student i karlstad till kusinerna och Baby!
Kunde inte somna igår och vakna redan vid 9 imorse fast klockan var ställt på 10.
Jag är nog lite nervös för studenten och balen!
Men det ska att gå bra och det ska bli sjukt kul!
Jag hoppas bara att vädret håller i sig till lördag!!! vill inte ha regn.
Men kommer nog ha lika kul iaf.
IMORRON ÄR DET STUDENTEN och jag har inte riktigt fatta det än.
Byggde tak på Traktorn igår så allt börjar bli klart inför imorron.
Måste erkänna att jag fan i mig ha träningsvärk i nästan hela kroppen efter jobet med taket igår
men fan va bra det blev ! haha.
Klängde överallt.
brudarna på OP fixar ;) Det var jag, viktoria, johanna och sofia.
Och idag ska traktorflaket pyntas men då kan inte jag vara med, men det fixar dom andra bra tror ja!

Ska snart åka hemifrån nu och iväg och hämta upp mormor och morfar sen in till Karlstad.
Men tänkte att jag skulle uppdatera här lite innan!

PUSS!
Och GRATTIS till er som tar studenten!


Kommentarer
Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-06-10 @ 20:56:43
URL: http://millahoman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0