Onsdag

Har varit hos baby typ hela veckan har varit mys. (:
Åkte hem idag från hem men inte åkte ja hem inte, utan vidare till bella!
Robin kom och hämta mig förut ca kl 17? mitt minne är så bra!
åkte iaf hem till bella och hämtade henne. Sen åkte vi en tur ut i skärgårn och köpte oss varsin glass, men tro fan att solen försvann när vi väl köpte glassen. Blev att sitta i bilen och äta upp glass. Sen fick vi inget att göra så åkte runt lite sen så tog vi fram robin fina masker som han tydligen hade i bilen och vi blev så snygga.


Robins nya jag, vad tkr ni ?

Bellas nya Jag, inte dålig en brud inte?

haha och illia jag vad tkr ni ? lit esöt?


Varit en rolig dag idag :D
inatt sover jag hos bella, och imorron blire det nog båt i kd om det är fint väder :)
PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0