kusten

Hemma från kusten. Kom hem i går men var kvar hos baby till dag, har varit jätte tveligt och mysigt :)
Kom ner till kusten på Tordag, tog det lugnt och senare på kvällen blev det några öl och spela kort. Natalie och jag vann såklart!





På ferdagen blev det grillning och öl och lite av varje!
hade rikigt kul. senare på kvällen drog vi in mot stan in till fjällbacka.
Mötte upp arvid osv. Gick in på nån krog och köpte nån grogg.
Kvällen börja bra men sluta sämre.
Blev slagsmål, och det var väl jag som orsakde det dum och glapp i käften som jag är.
Men jag sa vad han för tjänade för han var ful och fet och det fick han höra några gånger.
jag började slå han så jag förtjäna nog smällen han gav mig!
börja blöda vid tinningen men det var inte så farligt, har ett litet sår och ett rivmärke brevid ögat eller hur man ska förklara det, Lite svullen och blå. Men det har nog ingen dött av!
det försvinner nog snart :D
Men hade iaf skit kul på kusten och roligt sällskap!












Nu vet jag inte vad jag ska skriva för jag orkar inte mer haha :D

BÖRJAR JOBBA IMORRON 13.30-21.30


PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0