Du får mig så Besviken ibland.

Har nyss kommit hem typ.. sov hos Baby inatt. Har sovit där sen i söndags. Mysmys :)
Hasse körde in mig till khamn i morse, Till Marieberg där klassen och op1 och op2 var.
Inte varje dag man börjar med tårta som frulle. Men det gick ner!
efter fikat, gick vi in i museet. Men det sög. Konst är så fult och tråkigt.
Men Var inte inne så länge la oss på filtarna igen och grillade korv!
Åkte upp til skolan med Johanna och Sofia efter. Sen kom mamma och hämta mig. Åkte ner och tog ut pengar,
Och pengarna bara försvinner skitkul!
Och ingen hjälp får ett visst annat håll får man heller, men det hade jag inte direkt förväntat mig heller. suck..
Ska städa mitt rum inför studenten nu.. men har inte lust till det nu, och ännu mindre när man inte är så glad för tillfället. Menmen.. what ever.. pusshej!



fredags.


Grillade i Fredags mamma var en riktig mästare på det!

Flickorna på mastis i lördags!


Fick se sandra i måndags på hennes bal oxå, jätte fin! :)


Kommentarer
Anneli

Sandra var jättefin! Men Kusin Josef då vart har du kortet på honom?

Ida

Han försvann ju fort som ögat!

2010-06-08 @ 16:32:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0