Balen 2010!

Upp och hoppa Ida Olofsson! Klockan ringde kl 8.00. Gick ner och drack en glas vatten sen upp igen.. Tabben jag gör är att krypa ner brevid älsking igen.. typiskt mig. Kl 9.00 kommer mamma i och skriver MED IDA! Jag flög upp ut sängen. Mjukis tröja och mjukis och på med foppatofflorna och håret stod åt alla håll. Hade 10 min på mig till baluppsättning. Men kom i tid som tur va!
Så jävla synd att jag fick gör håret till balen så tidigt, det var inte det lättaste att sova när jag kom hem igen kan ja ju säga kunde ju inte ligga på huvvet lixom. Men trött som jag var körde jag ansiktet rätt i kudden så jag knappt inte kunde andas, haha. Baby tyckte nog att det såg rätt bekvämt ut (:
Sov en stund sen kom Christina och Frida och fikade lite, och hjälpte mig med Balklänning, var tre stycket för att få på mig den, haha var ju tvungen att ackta håret!  tack för hjälpen!
Lite senare kom Babys Mamma som skulle köra mig och Henke till balen. *Nervös* oja!
Men det gick riktigt bra :D

det blixtrade av kameror när man kom ut på röda matten, haha. Men det var kul.
När vi väl var inne tog vi en välkommst drink, och en till och en till osv. och det började!
Minglade runt lite innan vi kom till bords för att äta. Maten var god :) men fy vad mätt jag blev. Blev redan mätt på förrätten! Illa. Fick vin och lite gott. Så alla var nörjda.

Efter maten minglade vi lite till, sen blev det vals haha :D va fint vi dansade!
Sen öppnade krogen och massa annat folk kom in tex Robin som söp ner mig rätt gött :D
haha, jag klagar inte. Men det gjorde nog älsking som fick ta hand om mig när jag kom hem :P haha.
Ja vilken kväll synn att allt är över!


KVÄLLEN VAR GRYM!

helöppen rygg så Frida fick äran att snöra :D






Lite bilder iaf :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0