watch me burn.

Ibland börjar bara tankarna att flöda pga att man får höra mer och mer från folk, och till slut brister det. Dock himla glad att dom talat sanning, annars hade jag väl levt i min "drömvärld". ÅKte med mamma och bror hem till Anneli och kuinerna för att hälsa på dom och christina hennes barn och sambo. Var jätte kul att träffa dom till jag får en konstig känsla i magen, känner otrygghet,kallsvettas, orolig och osäker. Ville bara hem och sjunka huvudet i kudden och sova bort mitt liv för en sekund och vakna upp och önskat att det var en mardröm. Ingen är perfekt och det begär jag inte heller.. däremot kan man hoppas och tro så mycket mer om en person med en sån fantastiskt underbar personlighet av det man fick för uppfatting från början. Kan vore bäst att inte ta reda fö mycket om en person för det mesta vill man inte veta eller höra har jag märkt.. alla dessa bilder i min skalle och alla tankar om att personen är den som man föreställt sig? personen jag lärde känna och trodde personen var? finns personen eller är det en lögn? man kan uttrycka mycket i ord men om det verkligen menas är en annan sak.

Egentligen vill jag bara ha dig här nu och hålla om dig som vanligt..
men inte titta dig i ögonen och se ditt vackra leende...










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0