Sol

Jag mamma och hugo åkte hem till Moster Anneli och kusinerna igår. Mamma och hugo ska vara här i några dar. Men jag sover hos Älsklingen:) som jag har saknat. Sitter hemma hos Anneli och väntar på Jonis nu, får se när han kommer. Vi kommer iaf få vara hemma här och hålla koll på deras hund Ester gumman som det blev nått fel på förut, typ kampade osv. Otäckt! Men hon mår bättre nu!

Vaknade iaf upp hos baby imorse typ mysmys =)
Mamma, Anneli, hugo och hannes kom och hämtade upp mig hos hasse. För att han började jobba kl 13.00 oh slutar kl 21 ikv :( men åker hem till han när han slutat! när mamma och dom hämtade upp mig åkte vi till stranden en stund så hugo och hannes fick bada =) och vi andra sola lite!


Nu ska jag gå ut i solen igen =)
puss!



Lite härliga bilder från idag =)



Kommentarer
Jenny.

SV; det hade du rätt i ;D

2010-07-01 @ 17:57:13
URL: http://jennyhelen.blogg.se/
Jennifer

skulle bli jätte glad om du röstade på mig som veckans blogg hos ; fotobliixtt.blogg.se

Jag är nummer nio.

Tusen tack !

2010-07-02 @ 00:46:31
URL: http://jenniferjarlestal.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0