Party?

Sitter hemma hos baby med Natalie, och vi letar just nu alkohol för ikv ska INTE Ida Olofsson vara nykter och inte Natalie heller, nu är jag trött på nykterhet och tråkhet, så vi kör helt enkelt två dagars vad annars!?
Börjar komma in i det gammla nu och det känns gött!

Nu ska jag snart höra av mig till Elin och kolla vad planerna är för ikv. Blir det ingen fest i skattkärr/karlstad drar Jag och Natalie till khamn och röjer!
nejdå.. det märks.
Nu ska jag hoppa in i duschen och senare kanske dra och hälsa på kusinen som fyller 19 idag! kanske parta med han!? ja vem vet, man vet ju aldrig hur en kväll börjar eller slutar ;)
puss på er!
hör av er ikv ni som har tråkigt!





duschen ropar CIIAOOO!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0