Måndag

Sitter hemma hos Älsking, han har nyss åkt till jobbet. vet inte vad jag ska göra nu riktigt kolla tven eller nått. Sen kommer nog Natalie hit =). Igår jobba jag 7-16 helt okej, sen hem och kröp ner med baby duscha osv sen hem till honom :) drog till philip, jacob och massa folk. Kolla när dom spela fotboll, senare blev det även att bada eller ja rättare sagt jacob bada hehe. Jag och baby drog hem lite senare kolla på tven och tog det lugnt :)

Nu ska ja lägga mig i sängen och fördriva tiden :)


Haha roligt det är att få höra saker som man bara skrattar åt för att en liten fjortis har öppnat munnen, så skratt retande. Men Bella det är bäst att vi passar oss buhuuu. PINSAMT.

aja tkr mest att det är roligt:D och antar att personen säkert läser min blogg. hahahah

Puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0