Helgen över

Igår blev det att jobba 7-16 ingen höjdare men vad gör man inte, efter jobbet hann jag knappt hem innan vi åkte hem till Anneli fick mat det var gott sen var ja mest med Jonis och Pratade och så. Kolla lite på när han fixade med bilen, sen hämtade vi oxå Hanne och Arvid från deras träning sen hem igen. Åkte hem och min kväll var den sämsta, och det har inte släppt än och det kommer det inte att göra heller.


Idag är det Tisdagm jag sov 3 timmar inatt om änns det pga av att det finns folk till allt men jag är som sagt inte förvånad över det? och vrf inte ? Jo alla ........ sen kan ni lista ut själva vad det ska stå.
jag kom iaf upp i morse tack vare mamma som tur var!
Ville bara hem hela dagen idag, och det var väl därför dagen gick så segt med antar ja.
när ja kom hem blev det datorn sen kom Bea och gjorde mig sällskap och pratade om lite saker..
tur att det finns ärliga personer. Love you Gumman!
nu ska jag ta och städa om en stund om jag nu håller det, sen duschen sen blir det nog nån film och krypa ner i sängen.
får se om man får sällskap inatt.


Puss!





Jag älskar dig



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0