Gårdagen

Hade en jätte rolig och trevlig dag igår.
Vaknade upp hemma hos baby ca 12.30 åkte han till jobbet, då började jag fixa mig för att åka hem till khamn med Natalie. Johan kom och hämtade mig i skattkärr, sedan vidare till kalstad där vi hämtade upp Natalie. Sen vidare hem till mig. vi tog lite käk sen hämta Johan oss igen och körde ner oss till stan där vi mötte upp Jossan, Johan, Johan & danne :) satt och pratade och tog det mest lugnt. Tog även en tur ut till skärgårn. Jossan och dom andra drog efter ett tag. Jag och natalie hängde på hem till danne för han skulle äta mat var där en stund sen kom bigersson och hämta oss, drog och spela lite basket haha och det gick ju som det gick :P men det var kul.Hade en sån jävla huvudvärk bara..
Natalie tog 9 bussen hem och då åkte jag hem oxå, la mig i soffan och dega sen upp i sängen och kolla på tven. Prata lite med baby sen sov jag :)

track för en trevlig dag alla!

bilder kommer imorron om mitt internet kommer igång!



PEAS!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0