19/7

Var på stan och fikade med Emelie en dag det var trevligt,
sen kollade jag på en mobil som jag nu har köpt :)
gick lite på stan och kolla sen vidare hem.

har jobbat hela helgen som var, och även jobbat idag 7-16
baby sov hos mig inatt. =)
Kanske ska åka till kd sen för att vara med Natalie beror på skjuts men det märks.
ska ta och duscha snart.
annars vet ja inte vad som händer idag, är iaf ledig imorron så det ska bli skönt!
även ledig till helgen ännu bättre! PARTY.
vet inte rikigt vart än så är det någon som vet nån fest så hör av er.



trevlig dag =)


NU ÄR MIN BABY HEMMA!



LOVE THIS GIRL!!!

Nästa torsdag blir det att sova hemma hos Bella i hennes nys lägenhet ska bli nice!
ska bli skönt att ha henne i stan och inte ute i skogen!



Kommentarer
bella

älskar dig <3

2010-07-19 @ 19:01:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0