Usch..

Skolan idag som vanligt då. Fick sluta tidigare idag kvart i 2 ist för kvart i 4 så det var skönt. Har nyss städat mitt rum bara sängen kvar nu. Byta sängkläder sen orkar ja inte göra ett skit mer. Är inte alls på nått bra humör idag eller iaf inte nu, vet inte vrf bara nått som flög på mig, tänker på morron dagen och så. Jag har aldrig varit på nån begravning förut, Skulle gå en gång men klara inte av det. Imorron kommer min dag vara helt ah... tommmm. Vill inte alls gå upp imorron bitti och veta att ja ska på begravning och lägga min kära farbror under jorden :( Bryter bara ihop av att tänka på det. Fyfan nu kommer tårarna det suger, orkar inte skriva
hejs.


Kommentarer
P.L

Ja det är ingen höjdare att behöva gå på begravning, ta med servetter för det lär det gå åt, sen inge smink för det gråter man bar bort och ser ut som fan med mascara långt ner till munnen. Kram på dig Ida

2010-01-15 @ 04:05:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0