Torsdag

Har nyss druckit kaffe, ni sitter jag här med min smoothie och kollar runt på kläder och skor. Vill så gärn ha sommar nu alltså.

Hur snygga blir inte dom här i sommar?
Nu vill ja bara åka till karlstad och shoppa loss!

Hitta mer skor på skopunkten som oxå var rymt snygga!

Idag blir det nog bara lugnt, var inte i skolan idag mådde inge bra imorse.
Fick bli en film på morgonen mys.
Och nu sitter jag här.

Denna vecka har gott sjukt segt tkr ja..
Kanske är bra vad vet jag.
imorron är det äntligen fredag.
Dock jobbar jag på lördag inte så taggad.
12-16 jobbar jag, och 19 års fest imorron.
Det kommer att bli bra hehe.
Får ta det lite lugnt ? Nja får väl se. haha
Bella ska sova hos mig imorron (:
PUss på det.



Fotot är sen vi var i kga (:
Synd att jag inte kna hänga med till kga på LÖRDAG!
Vore kul, men vi får ta en annan helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0