Sommar känsla.

Nyss kommit ut ur duschen, varit och tränat. Det vet helt okey. Match på söndag i kd mot Skåre, matchen börjar halv 12 så har samling kvart i 10. Fest för Jenny På fredag hoppas det blir kul! Va ska man har för kläder tro. kanske dra till Karlstad och kolla lite efter nått nytt?

Nej idag blev det skolan som vanligt.. var as trött i morse men kom upp till slut. Skolan var helt okey. Men detta skit väder är fan inge kul asså. Nu vill jag ha sommar! Efter skolan drog Jossan med mig hem :) Vi satt mest inne och snacka och så. Drog till maxi och köpte grejer för att göra smoothie. Riktigt gott var det. Det blev sommar doft och sommar känsla men den känslan försvann rätt snabbt när man kollaut! SNÖSTORM!.. Usch.


För en person:
1 banan
1-2 dl hallon
1 dl vatten.
Super god!
Bra för figuren ;)

satt och kolla igenom lite bilder förut och hittade lite.

Sundsvall cup. Jag och Jennie.



Jossan, ferry, malin, Jag, Frida, Jennie i mål.
Sundsvall cup. TIDER!


hmm hitta även denna bild. Haha.




Nej nu ska ja Krypa ner under täcken och kolla på tven.
Myspys <3 Finns på mobilen.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0