LOV

Hej!
Ja min helg har bara varit jobbjobb. Både Lördag och Söndag, Efter jobbet i lördags kom Thom och Påsen och hämta mig så jag var med dom. Sen ringde Danne mig och hängde på han oxå. Var hemma kvart i 4 eller nått tror ja. Söndag upp och jobba igen då. Och nu Sitter ja här med en dricka och en chipspåse, sitter och smyg tittar på tven. Ser på nått skit..
Och jag har ett så himla kul lov att ja inte änns får gå utanför dörr *ittan ikv för alla ska upp och jobba! KULKULKULKUL!!! flytta till egen lägenhet ja tack. Körkort ja tack.
Jag är ju tydligen ett "problembarn" WHATEVER!

Nej imorron ska ja bara ta det lugnt, har ont i nacken som fan..
haft det i 2 dar nu. Vilket betydet LUGN dag imorron.

På tisdag blir det träning med brudarna på Kps? GYM?
Sen träning på Onsdag och prova mina nya skor.
Från och med Tisdag blir det hårdträning!
Me LIKEEEE!

Nej fan, Nu ska ja fucka min Chipspåse för det är allt ja har inatt.
Mumms bye!





Kommentarer
M

Nu är du mycke orättvis ida. Tack känns bra:(

2010-01-04 @ 06:23:38
Ida

Du ska inte läsa här när ja slänger ut mina agg här!

2010-01-04 @ 16:20:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0