Helgen.

Åh ja är så jävla trött idag, var i Karlskoga igår! Skulle ju ha jobbat idag egentligen men ja Lovisa tog mitt pass för att ja skulle kunna vara med på matchen idag! men den blev såklart inställd:( sur ja blev. Fick reda på det igår. Tack Lovisa att du tog mitt pass iaf!

Så då blev det andra planer. Madde, bella osv ville ha med mig till kga och festa igår. Men har ju sagt nej hela veckan för att ja skulle spela match. Så det fick bli att dra med dom igår ändå. Lördagen började med att jag jobba 12-16. Sen fick jag och bella Skjuts av Fredrik hem. Sen upp till Kristoffer en snabbis, sen blev det hem och fixa oss. Började gå ner mot busshållsplatsen för att ta bussen till kga, Men staffan ringde och sa att vi kunde åka med han! YES! hatar att åka buss.. Så hämta vi upp David sen mot kga. Staffan släppte av oss på festen sen drog han och david vidare till en annan fest. Men vi träffa dom inne på statt senare på kvällen. Kvällen var verkligen as rolig och trevlig.. Mycket kul att träffa andra att festa med och inte samma personer varje helg. Runt 11 drog vi till statt! Det blev alkohol och mkt dans! riktigt kul. Efter statt drog Jag, Bella, David & Staffan till max och käka mat! försökte även fixa skjuts till khamn men det gick inte så bra.. som tur är ringde Erik! Och sa att han beställde taxi åt oss så jävla guld värd. Betala åt oss och allt mkt snällt! När vi kom till kristinehamn blev det att dra till Erik.. Alla var rätt trötta! tog inte lång stund innan Jag och Bella tog Eriks säng och slockande som ljus. Ja han hade folk i hela lägenheten haha. Folk sov i soffan, fotöljen och sängen haha. Jajemen Fullt hus! Somna halv 6 tror ja om ja inte minns fel. Har ingen aning faktiskt. Aja Jag, Bella & Erik sov skönt i sängen iaf medans dom andra inte kanske sov lika gött. Gör inte mig nått :P nejdå. Dock när alla vakna till på morgonen märkte vi att det fattades två pers, ingen av oss andra märkte att dom hade dragit! trötta? Jag och Bella somna nog först av alla igår. Okej Staffan var rätt trött han med. Han somna i soffan på en gång när vi kom till erik haha.

Vakna upp vid 10-11 i morse tror ja? Blev iaf att dega oss i sängen och kolla på Mtv.. Senare Gick Jag, Bella och Staffan och käka mat! Pizza fick det bli. Alltid gott dagen efter! När vi käkat klart vänta vi på skjuts sen drog jag och Bella hem. På med mjukis kläder och bäddade ner oss till en film! Och vi somna båda två såklart haha. Men nu har Bella åkt och sitter hemma i skogen och har tråligt. Precis som jag har nu.. jävligt tråkigt.
Så det ska bli skönt med en dusch nu fryser fan ihjäl.



Klar för kga.


Jag och Madde:D

Staffan, Rebecka,Bella,Jag,Daniel.

Jag och Malin!

Bella,Jag,daniel.


Davis, minns inte namnet, Richard, och nån.

Avslutar lördag kvällen med detta kort jag tog i morse haha.


Fredag:
Om ja ska vara ärlig så orkar inte jag inte skriva vad jag gjorde. Var med Bella och hade skoj kanske lite för skoj eller vad säger du Beeella! haha.

Lite bilder iaf












PUSS PÅ ER!
EN TOPPEN HELG
TACK ALLA!


Kommentarer
Anonym

Man blir inte chockad om Bella knullat Staffan, usch,pinsamt o se dessa bilder(för staffan)

2010-02-01 @ 15:28:04
Ida

URSÄKTA? du ska nog inte säga så mkt. Moget att vara anonym!

2010-02-01 @ 15:59:40
bella

hahahahahahahahahahahahaha!!!

vem är det som vill mig något?

kom till mig och snacka istället idiot!

2010-02-01 @ 16:01:45
URL: http://enligtbella.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0