KARLSKOGA

Ja nu har jag krypit ner i soffan med täcke och kudde så det blir lite varmt ! Grymt kallat i mitt rum. Nog om det för nu ska ja skriva om gårdagen/Kvällen. :)

Bella och Jag hade då tråkigt typ hela dan och var fett trötta, haha. Så vi leta runt lite och kolla vad vi skulle hitta på en lördagkväll! Vi tänkte först dra till skattkärr och fira Alex om fyllde 20 för nån dag sen, men så blev det inte. Vi drog med Staffan till Karlskoga ist, Till nån David. Ingen aning om vem det var men det var kul att dra och festa med nytt folk och en annan STAD! Jävligt rolig folk var det, Skratt hela tiden verkligen haha. Innan vi drog till Kga drog vi och käka Pizza som jag och Bella längtat etfer hela dagen. Så det var verkligen gott! men som vanligt blir man för mätt etferåt hehe.

Satt iaf hemma hos David på för ferre sen typ vid 12 drig till till statt, första gången jag var på statt i Kga och det var kul faktiskt! efter statt var det inte lika kul haha, Jag, Bella och Staffan gick hem till David och det var nog den värsta och jobbigaste väg jag gått! ena stunden var det massa snö på till knäna, sen var det stora branta nedförsbackar eller uppförsbackar. Haha jag och Bella hade så grymt ont i fötterna, Men Staffan traskade bara på hehe. Det tog nästan en timma att ta oss till david igen haha. Men vi lyckades ju gå fel oxå såklart därför det tog sin tid hehe. Ja vi var kvar i Kga n stund till efter Statt. Jag ringde förfullt för att fixa Skjuts! och det tog oxå sin tid, Men så ringde jag kära påsen som såklart kom och hämta oss. Och han rädda såklart våran kväll! Tack för det :) Var hemma hos mig ca 4 tror ja. Kvällen var iaf toppen, längesen det för en gång skulle var kul att gå ut på krogen utan massa skit! :) KUL KVÄLL!

Love you


En bild på David syns dock inte men hehe. Blev inte så mkt kort igår
typ bara den här haha.


Jag gick upp 9.00 idag haha, trött var jag och Bella med. Fick bli frulle sen göra oss klara och dra ner till min samling. Sen bar det av till Storfors. Spelade match och det är så pinsamt haha så det är fan inte sant, vi spela lika 18-18 tror ja det blev. Och det är ju bara så inte okey! men vi var inte så taggade kändes det som. Och jag var inte nöjd med min insatts idag heller fast att jag blev matchens lirare och fick en tröja wooho kul.. Blev fan punktad hela matchen så det var ju kul. Menmen några mål fick ja att in ändå :D mohaha.




IMorron börjar jag 12.10 så gött!

PUSS!



SNABBA CASH! HAHA ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0