1Januari

Ja då var det Januari då, Tiden går så fort! Igår vra det nyår och den var helt toppen!!
hade as kul verkligen måste göra om. Och roligt folk var det hela kvällen.

Det började med att Jag drog hem till Nita & Dafina. Dom fixa sig osv sen tog vi nån cider och grogg.
Sedan drog dom till ett par kompisar så ja drog vidare där danne var.
Och där slutade även min kväll haha, Fyfan. Jag vill inte veta hur många gånger ja ramlade igår. Ja känner att kroppen är lite mörbultad iaf haha. Aja sånt händer när spriten tar över, Vilket den gjorde igår.
AH sen fick ja damp på 3 st killar som började dra i mig när ja gick ner till stan jävla fittor alltså.
Aja! en av dom försöktte dra in mig i bilen. Men ja kom där ifrån.
Gick ner till stan vid 12 slaget, skulle inte gått dit egentligen men ja var ändå i stan redan, och ja behövde luft.
Det första jag gör när jag går ut är att ramlar såklart haha. Gick tillbaka till festen igen och var där ett tag till. Vet inte alls vad klockan var? 3-4? Aja. Fick skjuts av Hermansson, gick av uppe vid kyrkan typ där Emelie var. Drog med henne hem till Johan, och johan hade oxå nyss kommit hem så det fick bli Toast och te. Sen kolla på tven. Sen tog jag soffan en stund, hade precis somnat till så ringde Henke och kunde köra mig hem! Tack! SÅ ja sov hemma inatt(a. Underbara säng!
MEN! det var nån snubbe som ringde och höll mig vaken inatt oxå! men fick sova tillslut.

Sov till typ 4 idag, var så jävla hungrig verkligen men åt inte förens 7? tror ja bra kolla ja har.
Fick bli en kebabtalrik med Jenny. Sen var vi ute en stund, Maxi och till Kristoffer en snabbis.
Imorron jobbar ja 16-01 döda mig.
Lika på söndag.


Får se vad som händer ikv;D

Lite bilder!





















Vi slutar kvällens bilder med en Kärleks puss mellan Rasmus och Danne:P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0