Måndag & Säfsen

Idag är jag jätte trött har varit i säfsen med skolan idag! det var kul måste jag säga. Sov typ tre timmar inatt, kunde fan inte sova fick sms typ hela tiden ju sen dampa Jossan för hon prata i sömnen, sov hos henne inatt nämligen :P Nära och bra till skolan. Bussen gick 7 från skolan, eller ah det skulle ha gjort det men det blev lite senare.

När vi väl var framme fick det bli nån macka innan vi drog igång att åka! Åkte hem ca 16.00.
Och jag och Robin Slocknade rätt snabbt i bussen kan jag ju säga. Hanlåg och sov så oskylligt så. Han var lite sleten den lille grabben :)

När jag kom hem, fick det bli att slänga sig i sängen med datorn, och snart hoppa in i duschen..Hoppas verkligen inte att jag börjar bli sjuk. Hosar som fan, ont i halsen och snorig! I LOVE IT! Du blir ju helgen sabbad. Ska jobba och ska till Torsby och spela match och sedan till en viss person. :) menmne..



Haha..

Kommer mer bilder som Jossan har på sin mobil.

Ja igår var det Måndag då, igen. Sov till typ 12-12.30 eller nått.. var bara hemma och tog det lugnt typ. Sen åkte ja till Emelie en snabbis innan samling som var kl 16. Var inte där så länge typ 1.5 timme? :)
menmen åkte iaf till Karlstad och spela match på Helton, har inte så mkt att säga om den matchen, mer än att kul att dom toppar lagen med div 1 spelare! aja, Whatever. Efter matchen Dusch osv, Sen åkte ja med Jonis till Hassebazze och försökte få liv i den latmasken som låg och sov när vi kom och innan. Men efter lite brottandes med han i sängen piggnade han till! Jonis tyckte att det var jävligt kul när jag satt farst i hasses fina grepp som han fick till! Av ren "tur" alltså. haha. Åkte hem till Jonis en sväng efter, Hasse åkte med. Plocka även upp josef.
Jonis käka lite sen mot Khamn. Hem och packa inför säfsen sen till Jossan och sov där :)

Nej nu orkar ja inte skriva mer för nu får det bli  en varm duschen efter heldagen i säfsen, man blir ju nästan en ISBIT!



PUSS!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0