Toppen Helg!

Hejsan,
Sitter nu här i sängen med Bella Andersson och käkar massa chips med vitlöksdipp! Så jävla gött!
bella ska snart åka hem så får väl se vad jag ska hitta på då. Ligga och ta det lugnt kanske :)
Var nyss på maxi.. kolla runt om sjkuts minst en timme tror ja haha. Men till slut kunde Thomasson köra oss. Tack!

Lite om helgen:
Fredag:
Skolan och så, när ja hade slutat drog jag med Jossan hem en stund tills Bella hade slutat. Sen ner till stan och var där en stund tog oss en fika och så. När vi kom hem somna vi ett tag.  Senare under kvällen drog vi hem till Staffan, Det blev en lång och rolig natt. Det sluta med att vi även sov hos Staffan. Sen upp tidigt på lördagen :)

Martin :)

Haha ah fråga mig inte :P

haha  jag och staffan

JAG OCH MARKUS


Staffan och Petrii får avsluta kvällen :D

Lördag:
Vakna upp typ halv 11 tror ja, fick bli att atre lugnt hemma hos Staffan sen fick det bli donken sen hem till mig så jag fick byta om för match osv. Sen till stenstalidhallen, hade samling 13.00. Vi spela väldigt bra första halvlek ledde till och med ett tag. Det gick fram och tillbaka på matchen, iaf första halvlek, Sen andra halvlek gick det sämre matchen mot Hammarö slutade med 20-29 om ja inte minns fel. Aja efter matchen drog och och Bella hem till mig jag hoppa in i duschen sen slockna vi båda två i min säng, så jävla TTRRRÖÖTTA. Var knappt så vi kom upp när vi skulle börja fixa oss för Kga, har nog aldrig gott så segt. haha, men vi kom iväg till slut, först hem till Staffan sen drog vi till Kga, Det var tema fest (svart,vitt) As kul var det verkligen och mycket folk. Efter festen drog typ alla vidare till Statt, hade så jävla kul!!
Det måste göras om verkligen.

Alexander, Jocke och Jag.

haha vilket gäng:P

haha ah..

haha :D




Inga kommmmentarer:P

Fräsha brudar haha..

Tack alla för en toppen helg bästa på länge :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0