Toppen helg

Fredag:
Sluta skolan tidigt, gick hem till Jossan med Cindi en sväng. Sen kom Erik och hämta mig. Fick skjuts hem, dröjde inte läng förens dom fick komma tillbaka. 10 Min efter jag gått in hör ja hur hela jävla taket rasar in "lät det som".. Springer ner till ytterdörren för att kolla. ALL JÄVLA SNÖ hade rasat ner från garagetaket och Jag kunde inte öppna dörren... TÄCKT MED SNÖ!


Som sagt jag var fast.. Ringde Johan och han fick komma och skotta vid dörren så jag kom ut. Bara att ta en Spade och börja skotta! Erik ringde och han och Kristoffer kom och hjälpte till haha. Sen fick det bli att plocka upp Cindi och Jossan på stan, körde hem jossan sen till bjb.. Drog till pappa en sväng.. kl ca 16 fick jag upp till Cindi och där börja vi dricka.. J*vligt gott var det! Kommer inte ihåg vad det hette.

MUMMA!

Vet inte vad klockan var riktigt men blev iaf hämtad av Hasse och min kusin och ett gäng i en buss haha. Det var lite kul :P Åkte hem och sov så gosigt så, :) Somna skööönt efter en sådan kväll med Mycket alkohol. Men det var riktigt kul.




TOPPEN KVÄLL!

Lördag:
Gick upp ca kl 11.00, låg kvar en stund av en viss anledning, sen gick jag upp och gjorde mig klar för match. Hade sjukt ont i huvvet! menmen, åkte ner till halln och tog en kaffe innan match start. Den var välbehövlig. Tog även en värktablett för huvvet! Sen var jag redo på att möta Grums. Och ja det gick skit bra! Vi vann med 21-13 Jag gjorde 9 mål så jag var rätt nöjd. Och det borde alla vara som spela i lördag för alla var as bra!
Direkt efter matchen fick jag åka hem och duscha och sedan dra till jobbet! sluta 21.00, Henke kom upp vid 21.00 typ fick bli en kaffe sådär efter jobbet, mkt gott.. Jag var så himla trött och sleten igår. Åkte och hämta upp Erika Jennie och Storm, Åkte hem till staffan som hade lite fest, blev sugen jag med så åkte hem med min mjukis dress och satt på mig lite mer party kläder hehe. Henke satt i vid datorn medans jag fixa mig, sen hjälpta han mig även att platta mitt hår, en bra kille det där!:P

Åkte ner till mastis där jag mötte upp Bella :D Och det blev direkt till baren sen till dansgolvet och så såg typ hela kvällen ut som vanligt Baren, Dansgolvet,Baren, Dansgolvet.... men det är nice!

Efterfesten hängde jag på min kära bror till Göran,

Göran du ser kåt ut?Kvällens ämne, haha Ni fattar om ni sett filmen
"En sommar med Göran. " haha




Blev en mysig efterfest med Gittar och sång, Och Killen som sitter vid tven sjöng as bra!
Jag smälte typ.. Somna iaf på efterfesten och kom hem för en stund sen, Fick bli att köpa med en fet god PIzza!
ah det har iaf varit en sjukt rolig helg.
Och om några timmar står jag på Jobbet igen.. Slutar 20.00





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0