Toppen dag

Tjo!
Skolan idag som vanligt då, helt okey. Efter skolan drog jag ner till stan och så.
Var med på balmötet en stund. Sen kom det upp nått roligare,
Så Jonis, Sandra och Hassebasse och och hämta mig på stan.
Så blev det att åka till donken. Satt där ett tag sen fick jag skjuts hem :)
Tog och käka lite pastasallad när jag kom hem.
Och började städa lite, Nu ska jag göra mig lite kaffe och fortsätta.
Ska byta sängkläder och allt idag om jag orkar haha.
Får bli en storstädning idag, så blir mamma glad,
då slipper hon iaf kalla mitt rum för "pundar lya" haha.
menmen.. Nu ska jag väl ta och fortsätta med det roliga hehe.

ikv har jag träning kl 20.30 ska gå på den tänkte ja även att jag har sjuk
träningsvärk i benen sen igår! Annars drar jag ner och kollar bara :)

Nu luktar det kaffe ciao!



Bara för att vi är snygga! haha.
Puss på dig min kära vän. <3


Saknar er min änglar <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0