Toppen dag

Hejsan,
Skolan idag som vanligt, as trött imorse verkligen. Ville bara ligga kvar under täcket!
Idag var skolan rätt okey! hade 3 timmar hål sen 11.30-15.00 inte så kul men! ville ju sluta så fort som möjligt idag.
Men inte det.. Sluta vid 15.45 idag.. lång dag! Hasse kom och hämta mig på skolan, så drog vi hem till mig. Fick bli film och tare lugnt bara :) han åkte typ vid 20.00. han skulle träna, Så åkte med han ner till stan hem till Sophie och Chriffe en stund (: Sen kom mammi och hämta mig. ska snart hoppa in i duschen och lägga mig i sängen (:

Har nyss kollat klart på The vampire Diaries, Sjukt bra! Det kommer jag att följa. Skulle vilja se True Blood oxå. Nej nu får det bli duschen (:

:$


Puss!




Sötnosar! Sophie och chriffe (:


Hasse (:


helgen kommer tillbringas med denna Brutta såklart!
tror Bella bor hos mig snart, men det gör inte mig nått :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0