Tisdag

Tjo.
Igår Jobba mamma natt så ja var hemma själv fixa hem Bellis till mig, Fick skjuts av Aldrin Tack så mkt, :) Tog det bara lugnt igår, Kolla mest på teven och myste i soffan och feta oss som vi är väldigt bra på! Kollade på Paradise hotel och det får verkligen inte missas ikv! Fan Greta åkte ut igår.. aja typ runt 01 så kom staffan och hämta oss sen plocka vi upp Danne oxå. Så det fick bli en film i Staffans nya lägenhet! Det var fin! Jag log i en egen soffa medans dom andra fick trängas i en soffa haha. Så det ska vara. Köpte med oss redbull och chilinötter! mumms. Filmen var väl lite seg men den gick att kolla på. Efter filmen fick det bli att dra hem. Somna 4 inatt typ. Och vakna kl 13 imorse. Gött det. Fick bli fulle och sedan ner till stan. Fick skjuts av Danne och Jonas ner till stan.  Jävla va arg jag blev inne vid solariumet, skulle växla mina pengar så tog den jävla växel saken mina pengar! Menmen. Blev hämtade av Danne och dom efter vi solat så var med dom en stund sen hem och ducha. Skulle ha dragit och kolla på film med dom men det blev ändrade planer. Så nu får vi se vad det blir!

Bella sover här inatt med! :)

PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0