SNÖN SKA BORT!

Ligger nu i Bella Andersson säng! känner ju suget av att supa om ja kan säga så!
detta är inte vanligt att jag är hemma en lördag kväll vill jag lova.
Första gången sen i oktober.. kanske är bra, vad vet ja.
Just nu skulle nog jag och Bella vara på Dansgolvet eller påväg till krogen!
Inte okey.. menmen nästa helg då jävlar! 
Då blir det Kga eller stan.

Men nu ska jag berätta nått kul men ändå inte.
Idag när mamma körde hem mig till, så tog vi Volvet eftersom väglaget var dåligt.
Vi märkte verkligen att det var as halt på vägen till bella. Och hon bor ju typ i skogen oxå!
snö fan överallt. 5 meter från Bellas hus åker glider vi såklart ner nästan ner i driket. Vi kom inte upp.. pinsamt.
Bellas pappa fick ta sin bil och försöka dra upp oss. Nej vi åkte bara längre ner i diket. hmm..
Fick ringa nån med traktor.. Kom efter en stund. Mamma fick ta en kopp kaffe och lugna ner sig lite ;)
Traktorn kom och bilen är upp ur diket och mamma kunde åka hem! hejdå mamma.

Idag har jag och Bella inte gjort ett skit, mer än feta oss med godis och chips :D haha
Kolla på melodifestivalen.. pinsamt.. sämst låtar.

Nu ska ja fortsatta med mitt roliga på sms och datorn ;)

PUSS!




Love This Girl!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0