Skolan

Hellu.
Sitter i skolan nu blev precis klar med ett svensk arbete, venne om det blev bra men det skiter jag i. Så trött på skolan nu. SKKKÖÖÖNT att det är fredag nu! Blir att dra hem till Jossan efter skolan tills Bella slutar sen ner till stan, Och försöka komma hem till mig på nått sett. Vi lär ju inte gå iaf om jag känner Bella rätt och mig själv haha. Rätt lata, men det är faktiskt långt. Så det märks. Vet inte vad vi ska göra ikv, men det finns alltid nått som dyker upp. Imorron har jag match hemma mot Hammarö. Samlning 1 och match start kl 14 hoppas att jag får vara med fast att jag inte träna i onsdags. På lördag blir det iaf fest vet inte om vi blir i stan, kga eller kd än bara. Det löser sig. Tror det mest lutar sig mot Kga. Dra med Staffan dit antar ja :)

Nu är det snart mat!

PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0