Natti

Hej!
Ja denna dan har bestått av mkt roligheter måste ja säga. :D
Allt känns fan toppen alltså. Synd att inte det blev som det blev mkt tidigare!:)
Måste bara säga att det var ett grym träning pass idag alltså! var iväg på kick ´n´ box träningspass idag med Bella.
Eller kickboxning eller vad det nu heter grabbar nu som haka upp er på namnet haha.
Aja iaf, Det var sjukt Kul och jävla bra träning asså! Blir att försöka kommer ner till dom träningarna 2 ggr i veckan!
Fint det!

Under denna vecka har ja mest tagit det lugnt var ledig i måndags (: Så var hemma och tog det lugnt. Och nu är det redan onsdag och jag måste sova för nu börjar klockan bli så mkt, men ja är på bra humör så det blir så svårt att sova då. hehe men jag ska försöka ändå.
jag vet iaf nån som kommer ha träningsvärk imorron :P AND I LOVE IT!
Men det är träning imorron med så det är nice. Fast handbollsträning.

På Torsdag hoppas ja att jag får besök, om han inte ångrat sig :)
eller om han är lessen på mig.
Natti folket! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0