Myskväll

Hejsan,
Kom nyss hem typ. Satt mig och plugga lite. Var ledig från skolan idag! Skööönt. Så det fick bli myskväll med film och TV med "sötmuppen" bara personen själv som fattar;) haha.

Nu sitter jag och längtar till att Vampire Diaries Ska börja! ÅH så snygga killar i så det är sjukt haha, Och jävligt bra om inte annat, går som sagt inte att missa. Synd att man inte har nått gott att äta till det. Hmm kankse ta sig till Maxi? aja.

Matchen på lördag blev inställD så det blir inge Torsby på lördag.  Rätt skönt ändå.  Och på Fredag är det jobb som gäller 20-01 jobbar stängning, inte så kul men det är pengar. "iaf nått" Hoppas på att det kanske nya jobbet är klart snart. Och hoppas verkligen att jag får det, men det verkar som det, prata med dom senast igår. så får se =) Hoppas även att Bella med får jobb där!

Snart är det sportlov med och det ska bli UNDERBART! då blir det sälen med Grabbsen och bella :) ett roligt gäng som åker iväg. Men efter sälen får gärna denna förbannade snön försvinna! för nu är jag trött på den och vill ha SOMMAR! :) Fryser ju ihjäl av att gå utanför dörren nu haha. Vill ha våren så man kan börja använda skinnjackan:D

Snart får jag lön, då ska ja ta och köpa till kläder! Och lägga undan pengar till Körkortet.
VILL HA KÖRKORT NU!

Nej nu ska ja göra nått annat :) puss!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0