Latis

Sitter nu i sängen med datorn och kolla runt lite, blev nyss väldigt glad och hoppas på att det går igenom och att det blir som planerat, vore Underbart:) Märks längre fram.
Hoppashoppas!
Och vad det är säger ja inte nu. =)

Idag när jag vakna ca kl 8.15 hade ja grymt ont i huvvet, försökte lyfta huvvet men gick typ inte fyfan. Så det fick bli att somna om igen. Och vakna vid 12.30 ca. Gick ner och värmde mig lite mat och slåg på en film.
Kollade på "En sommar med Göran"

helt okey!
Fick lite skratt hehe.


Nu ska jag göra mi klar, ska ut med Jecka en stund, Sen med Jenny till jobbet så hon slipper vara själv.
Sen ikv ska jag träna. Fast att jag har ont i halsen.. måste träna känner ja(:
jag får abstinens annars haha.

Nej nu måste jag kila =)

PUSS







Skön låt!


Kommentarer
Hildaa

Låten! (L)

2010-02-22 @ 15:54:47
URL: http://hildahemmingsson.blogg.se/
Ida

Grymt bra :)

2010-02-22 @ 18:40:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0