Latdag

Ligger i sängen och latar mig och skriver med lite roligt folk, Kollar på blåsningen oxå.
Ska snart kolla Wallander och Duscha. Idag har Jag och Bella bara legat och latat oss..
inte gjort nått typ. Soov länge idag, åkte hem runt 17.00 från henne.
Tack för dagen och kvällen gumman.
Nästa helg så blir det SUUUPAAA. Fast att jag jobbar haha. börjar 17.00 lördag
och 16.00 på söndag, Inga problem!

Snart får jag lön UNDERBART! då blir det Örebro med bella och SHOPPASHOPPASHOPPA! + studiebidrag.
Fredag blir det antingen studentfesten eller fest i Kga ?
Det märks. Har lite planer för helgen ;)

På måndag får det bli Örebro iaf. :)
Hitta mkt sist Jag och bella var där och kolla på Balklänning!

Nu blev jag sugen på nått gott.. får kolla om det finns nått hemma.

Puss!





Bra låt

Snygging


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0