helgen !

Hej!
Helgen har verkligen varit toppen och as kul!
Måste verkligen göras om.

Fredag:
var jag och Bella i örebro och hitta balklänning :D vill ha på mig den nununu!
men inte långt kvar!
Senare på kvällen drog Bella till stina och åt middag. Och jag drog ner till hallen med henke och kolla match.
Sen drog ja Oxå ner till Stina och drack lite vin och hade det trevligt. Efter det åkte vi ut med Thom,påsen & Jonas.
Sen hem :D hehe.

Lördag:
Gick typ ca 12.00 fixa lite käk..sen dra på samling. Hade match kl 14.00. Spela as bra första halvlek men sen blir det som vanligt. blablablaa.
Efter matchen drog ja hem och vänta på Bella, efter ett tag börja ja fixa mig. När vi var klara blev det ner till Kristoffer sen till Emanuel :D runt 21.40 fick jag och Bella skjuts ner till mastis :D
Och ja hade jävligt kul där måste ja säga haha. Japp det blev till och med champagne under kvällen och Erik och dom mycket trevligt! När mastis stängde drog hela gänget till Erik på efter fest! Det var rätt mkt folk där redan innan vi kom dit. Så det var kul :D efter en stund drofg vi oxå vidare till nån jag vet inte vem :D etfer det blev det att dra och sova!


SKÅL!

Jag och bella var hemma typ kl 16 på söndagen tror ja. sen åkte hon hem :(

Alltid lika kul att vakna upp dagen efter och märka att man är lite blå här och där, haha. Och ett jävla rivmärke på under armen har ja hmm hur lyckas ja med det?







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0