Bio?

Hellu.
Nyss kommit hem från skolan, Började 12.10 idag, hade bara två lektioner sen hem. Var och lämna pengar till Kristöffer förut med. Och upp till matbutiken och köpte mig en energidryck! Men nu är jag hemma och ska snart ta och städa mitt rum som ser ut som en knarkarlya. Idag blir jag helt själv hemma mamma drar typ 20.30 sen är det NICE! hoppas på att jag slipper vara själv inatt (: Får se om Bella kanske kommer får se hur det blir. Annars fixar det sig ändå. Sitter och dricker smoothie nu mumms. Är ledig från skolan imorron och det är underbart. Får se vad det blir ikv :)

har träning ikv men vet inte om ja ska vara med än. Börjar såklart bli förskyld igen.
Sugen på att dra på bio med, Blir man erbjuden så är det kul att dra med. Menmen får se den börja halv 7 tror ja?
Det märks vad det blir senare. Aja.
Puss




Åh vill till Karlstad ju!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0