Bilar !

Nyduschad och gosig nu med myskläder och ligger i sängen och lyssnar på musik,
inte värst mycket på tven att kolla på heller. Mer än OS inge kul att se så skippar nog det.
Typ alla sitter nog bänkade och kollar på OS nu haha.

Åkte med Jecka (Jessika) till Besiktningen förut, det gick bra hon fick bara en tvåa på en sak.
Minns inte vad riktigt, Roliga grabbar/gubbar som jobbar där iaf haha.
Efter det åkte jag hem till Jenny, Satt och vänta på att Jimmy skulle komma hem med bilen.
Sen drog vi till Jennys jobb, hjälpte henne med att städa lite snäll som jag är hehe.
Sen blev det Maxi och netto. Sen kom vi inte så långt mer för då fick det bli att dra på varningsblinkersen,
och ringa lilla Jimmy, för oljelampan börja lysa såklart haha. Så där stod jag och Jenny under bron och käka Vinbruvor haha.

Har står vi så fint, var tvungen att ta kort haha.

Imorron blir det skolan, jippi.

Jag vill ha sommar nu!

Minne från i Sommras (:


Kommentarer
jenny

haha, alltid är det något så fort vi ses.

haha men alltid slutar de med skratt..

2010-02-22 @ 22:38:41
URL: http://jennyhelen.blogg.se/
Ida

haha ja jag menar det xD

2010-02-22 @ 22:50:40
S

Hahah "Så där stod jag och Jenny under bron och käka Vinbruvor"

2010-02-23 @ 08:49:08
URL: http://fukc.webblogg.se/
Ida

Japp det var gott haha

2010-02-23 @ 11:12:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0