Jul afton

Julafton för mig började med att jag och älskling gick upp rätt tidigt! åkte till pappa och firade jul där på morgonen. Åt lite gott och delade ut dom julklapparna vi hade med oss och det som vi fick. ca kl 12 fick vi åka igen, då blev det att fira jul med mammas släkt, kusiner osv hemma hos moster :) åt mat kolla på tven ja ni vet det man gör varje jul! sedan lite julklappsutdelning. Åkte sedan till min "lossas pappa johan"s familj, fick julklappar åt gröt osv:) sen blev jag hämtad av Therese,carro, kenta och Älskling :) Åkte till skattkärr och firade ännu lite till:)
Efter det fest hos perra!
Jag har inte önskat mig något spec iår, vet ju knappt vad man ska önska säg längre man har ju det mesta! men iaf det jag fick var, pengar, en mjukisdress underbar!, en vågtång, stumpor,trosor,godis ja ni vet lite smått och gott:) fick ett halsband av min kära pojkvän som det är graverat med hans namn och datumet vi blev tsm och han har ett likadant fast med mitt namn. Suoer nöjd med det! Presentkort. Kommer inte på nått mer men nått mer var det nog! Det jag och Hasse fick tillsammans var en kokbok, och ett presentkort på Ikea och det passar super bra! :)
Julen vart lyckad åter igen! :)
tack alla som medverkade i julfirandet!
Tack älskling, älskar dig!
Hos pappa :)
lite bilder sen jul:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0