När man var liten..

kändes det som en evighet till julafton, men nu är det sin att blinka! right!?¨
som liten satt mig där och ville att tiden skulle gå fortare och man öppna lucka för lucka och hoppades på lucka 24...
Nu hinner man knappt köpa klart julklapparna till alla haha. Jag och Hasse köpte dom sista Julklapparna idag, och det tog sin tid! Inte lätt att stå inne på affärer med sin pojkvän som var som ett frågetecken vid varje ide jag hade haha. Men till slut så kunde han bestämma sig, tog en och en halv timme bara ;)
Denna vecka ha gått hilma fort tycker jag! Känns som om det nyss var måndag då jag var in till Karlstad med Elin och Natalie. Tisdags åkte jag med Älskling till Göteborg! han fick för en gång skull lite sällskap på jobbet. var hemma ca kl 01.30 så inte så farligt sent men vi somna skönt när vi kom hem. Och sov länge till onsdag morgon!
I onsdags var min första arbetsdag som personligassisten och det kändes rikitigt bra fakiskt! ser fram emot nästa pass!
och idag är det då torsdag den 23 december 2010 och imorron är det jul, och Våran morgon blir tidig för fix och trix!
Ställer kl på 8.00 till imorron. Åker hemifrån va 9.30 plockar upp Bröderna och åkte hem till min kära pappa och familj, delar ut lite julklappar kanske får en bit i magen. Sedan är det bara att dra vidare igen, då blir det hem till moster med släkten och äta god julmat! efter vi är klara där med magen som är proppmätt( som man lyckas bli varje jul! för mätt haha) Men de är bara att få plats för ännu mer. Åker sedan vidare till min "lossas" pappas föräldrar, firar med att äta tomtegröt med släkten där! en vill men typ dö i sängen för att sedan orka sig rulla ur sängen.. haha. senare när jag är klar med allt ska jag hem till hasse och fira med hans nära och kära!:)
Nu ska jag vara lite social mot min kära som ligger här brevid och vill nog gärna att jag slutar nörda!
Så god jul på er  alla kära vänner och läsare! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0