Mys lördag..

Blev en mys lördag igår! Läg bara hemma i sängen med älskling under dagen. Vid ca 18.00 hoppa vi in i duschen, åkte hem till Bella och fixa oss lite god mat! Pommes,lövbiff?, och god sallad! det var fin fint.
Efter maten slängde vi oss i soffan framför tven. Kollade på "så mycket bättre", och SJÄLVKLART sex and the city!
Sophie och hundarna kom och gjorde oss sällskap oxå:D
Jag och hasse fick åka efter sex and the city, skulle hem och packa för blev tvungna att åka till skattkärr. Jag min klant och slarver såklart glömde mina handbollsgrejer hos hasse. Så blir uppplockad i skattkärr av hanbollen sen. "HAHA eller som Elin sa jaha visste inte att handbolls kan köra bil". Ah det var lite kul när hon skrev det faktiskt. Men ni fattar..eller? whatever :D

Nu har jag sminkat mig lite och ska snart byta om och åka mot fucking Åmål och ordet före stämmer verkligen. usch usch usch! men åker inte hem utan en vinst brudar så nu taggar vi!!!!

Blev väckt typ hundra gånger imorse, dels av min kära älskling som skulle ge min 100 pussar innan han kunde åka på match, hehe sötnos! men somnade tillslut en stund till. Sen gick jag upp och gjorde frulle, kollade på dieselråttorna och sjömansmöss :D även lite idol! sen somna jag igen haha. Jenny ringde och väckte mig vid halv 2 så snackade med henne en halv timme. Nu har jag inte tid att sitta här mer, ska dunka lite musik innan jag bär mig av
ciiiaaoo!


underbara sommar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0