Lycklig!

jag måste säga att det känns riktigt bra! Älskling hitta en lägenhet som han tyckte var fin och verkade bra! :) så jag ringde igår, och idag var vi och kolla på den. den var i Kristinehamn, vi tycker att det är bra att börja någonstans och det är sant. jag hoppas hoppas att det går våran väg denna gång! :) ska ringa imorron ge svaret. Det blir ett Ja, bara hoppas på att dom ger samma svar tillbaka! Men det återstår att se imorron:)
morgondagens planer är iaf att gå upp tid och åka med Therese till bergvik vi ska köpa våra sista julklappar:)
sen tror jag vi ska hem till mig, har match på lördag!
idag har jag varit med baby tills han skulle åka och jobba natt.igen.. :/ så jag åkte hem till therses, åkte in till stan och tog oss en snabb solning :) sen hem till henne drack kaffe och glögg, och kolla när hon gjorde goda kakor!
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0