Inte som planerat..

ja dagen har varit jätte seg och jag har jätte ont i huvvet som jag haft hela dagen! och det släpper ju inte..
mycket irriterande..
Skulle ha åkte till bella idag oxå men blev tyvär inte så, bussen gick inte alls bra och ingen skjuts..
men ska försöka träffa henne imorron.
Jag ska iallafall få mig iväg till Konsum en sväng innan det stänger. Köpa nått gott..
hade match igår mot Arvika och ja jag vet inte vad som hände i första halvleken, men kom igång i andra. Vi har absolut spelat bättre matchen slutade iaf 18-18.
Under veckan har jag..
Måndags var jag med Sophie och hade det trevligt, gick upp till skolan en sväng, sen vidare till Hennes mammaför att dricka kaffe! men hamnade ist i stallet med Lena en Snabbis, men efter åkte vi och handlade gott bröd. Åkte hem till (Lena) sophies mamma, blev kaffe, macka med julskinka och senap! pepparkakor och lussebullar! mumms.
Det var mysigt!
Och i tisdags var det bara lugnt, blev väckt av att hasses chef ringde så baby fick åka och jobba. Och han blev borta längre än han trodde så jag fick en Therese och drack en kopp kaffe och kollade när hon bakade hehe, och det blev mycket gott!
Baby kom iaf hem ca kl 14.30 då lagade vi köttfärssås och spagetti sedan gjorde vi oss klara och åkte och plockade upp natalie och nicke, sedan vidare till bergvik :)
fick med mig lite hem!
lägger upp vad sen om jag orkar!
PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0