Fredag

ja fredagen var så hilma bra till ca kl halv 6 för att det finns idioter. Menmen...
Efter allt bakmys hos sandra H, åkte vi som sagt hem och fixa oss sen vidare till kristinehamn, för att dra till Sandra som hade party igår!
Åt lite när vi kom hem till mig sen kom Lillan och hämta oss. Åkte och fixa lite sen hem till Lillanoch Robert.
Började dricka där :) vi var några stycken så det var kul!
åkte till Sandra ca halv 9 fick skjuts av Halle, tack tack! kvällen var jätte bra! men alltid lite drama och det är synd när alla hade trevligt! vi var hos sandra ett bra tag sen ner till stan fort för det kom upp en sak. Väl framme dit vi var. försökte lugna folk för att skita i bråket och kolla gå vidare ha en rolig efter fest, men jag som vanligt ska alltid vara stor i käften m.m  Sry för blåbulan! igen..
iaf när allt blev lungt igen! Åkte vi hem till Lillan och Robert med hasse, daniel och linn. Hade kul där med men hela kvällen hade massa drama och det sluta tyvär inte på efterfesten heller men sånt händer...
Jag och baby kom typ hem ca halv 5 -5 imorse, det blev en lååång kväll Somnade kl 6. Så har inte varit mycket sömn inatt.
Så blev iaf resultatet på håret när det är fixat, tkr dock inte att det syns så mycke skillnad men syns mkt mer i verkligheten. :) aja..
jag.. och linn :D
Linn och Lillan :D
där syns hårets färg bättre :D jag och Robert!
haha ja det blev till slut sanning eller konsekvens här får evve till pisk av gustav :D
hasseboy och Lillan:)
sara och Bella :)
hhaha ja som sagt sanning eller konsekvens, (apa som låter som en ambulans )
sötbella!
Jonte och bella!
Kissbella!
efterparty men daniel är lite trött! haha
fyllemat!
tack och hej! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0