Shopping!

Inköpet från igår:

Från h&m, Riktigt snygg på!

Klänning Gina Tricot!

Sött linne från Gina tricot!

Köpte även ett par trosor och Bh :)

Mötte först upp Mikaela på stan gick och kollade lite sen tog vi även en fika och försökte få tiden att gå fortare för att in vänta Natalie och Elin men dom kom till slut, så igår blev det en hel dag i karlstad! det var trevligt! :)


Idag blir det mer shoppning med min älskling när han slutat jobbet!:)

*Leggins
*Linne/tunika
*Mascara
*puder
*örhängen
*SKOR! :D
*underkläder


det står på listan idag vet att jag kommer komma hem mer ändå som vanligt!:P
LÖNING IDAG!

suger dock att man ska lägga undan hälften till körkortet!


PUSS!


Kommentarer
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Bella Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Åh klänningen från Hm var snygg :D Den såg aldrig jag :O

2010-08-27 @ 13:45:05
URL: http://isabellalindroos.blogg.se/
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Bella Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

oj jag menade klänningen från gina tricot! xD

2010-08-27 @ 13:46:09
URL: http://isabellalindroos.blogg.se/
Ida

jaså tyckte du va bra :D den var lite gömd så det var inte lätt att hitta :O

2010-08-27 @ 13:52:25
Irene

Och BETALA RÄKNINGAR är prio ett när man kommit i vuxen livet,den lilla svarta kommer du använda en gång eller???

2010-08-27 @ 17:59:55
ida

hahaha mamma ska ska betala dom ;) det vet man aldrig!:P

2010-08-28 @ 17:21:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0