Rosa

Nyss kommit ut ur duschen osv, nu lyssnar jag på musik och fördriver tiden lite. Målade tånaglarna oxå fick bli rosa! Rosa är inte direkt den färger jag väljer men nu har jag ingen annan. Aja :)


Idag får det bli en slappar dag med mjukis och en skön tröja!
Ska ta och Traffa Elin sen, eftersom jag inte kommer ha nått att göra mellan 19-22 Baby jobbar..
Så får väl se vad som hittas på tills dess. tror jennie och Mikaela skulle vara med oxå!:)

Jobbar imorron med känns helt okej, men ändå vill man ju vara hemma och lata sig.
Snart börjar skolan oxå OCH det känns så konstigt att man inte kommer tillbaka dit!
Utan vad kommer man få göra ? Gå arbetslös förmodligen..

nej hare fint alla!





Hade 4 månader med min Underbara i Lördags och det känns underbart!
Puss på det! :)


Gosen!


Kommentarer
HIHI

miCaela* :)

2010-08-13 @ 17:28:22
URL: http://micaelahedin.blogg.se/
Anonym

miCaela* :)

2010-08-13 @ 17:28:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0