Ledigheten slut

Har varit ledigt Fredag,Lördag,Söndag har varit skönt måste jag säga skulle ha varit ledig måndag, tisdag, onsdag & torsdag oxå men kände inte för att vara ledig 7 dagar i rad och sen gå ut och jobba en sista helg innan jag slutar jobbet inför sommaren. Så tog två extra pass idag och imorron. Pengar!

Sov hos baby inatt, gick upp typ 05.45 gjorde mig klar och åkte med hasses pappa in till khamn för han skulle till bäckhammar och jobba. Blir samma visa imorron ska snart åka till hasse, och börjar kl 7 imorron bitti oxå. Men det går bra! =)

Nu ska jag duscha blir hämtad om ett tag, bäst att jag är klar så han slipper vänta =)

sen ska jag även tilllägga att jag haft en bra och trevlig helg med bra folk! :)

PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0