Kräftor!

Efterlängtat!



Kräftor är så gott, och tänk att jag snart ska få äta det oxå!
Inväntar bara christina och Annelie men fint folk kommer jag alltid sent;)
DET SKA BLI MUMMA!

Får se vad som sker ikv, har ont i halsen och har haft det i några dagar nu. Och det släpper inte, blir så irriterad.
Vill inte ha ont i halsen nu när jag ska börja trän, men det är väl typiskt!
det är som knivar i halsen på när jag sväljer.
får hoppas att det blir bättre snart, dock inte märkt det minsta förändring än!
Hasse kommer nog hit sen, så får väl hoppas på det :) annars blir det att vara hemma oh tråka hela kvällen.
Finns inte mycket att göra i "roliga" Kristinehamn, och vädret är ju skit.
Blir en nykter kväll som jag oxå har planerat.
Jobb imorron kl 16-21 även jobb på söndag 7-13.30 även min sista dag.

Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0