Jobb

Idag blev inte dagen alls som planerat!
Jag, Mamma, Dennis Och Hugo skulle åka till mormor och morfar och fira mormor som fyllde år idag ca kl 14.
Jag och mamma åkte ner till coop och kolla present till mormor. När vi var inne på coop ringer hasse och säger att jag ska ringa till Carlands för att dom ville ha mig till ett jobb.
Ringde dit och det blev en sväng till skattkärr ist för till mormor!
Mamma släppte av mig där och dom andra åkte vidare till mormor och morfar.
Jag blev intervjuad av dom som jobbar där och det sluta bra kommer börja jobba imorron 7-16 måndag till Fredag. Har jobb hela månaden till att börja med sen får vi se hur det blir:) hoppas på det bästa!
Efter intervjun kom hasse och hämta mig, åkte och hömta ut jobbkläderna sen åkte till Mormor och Morfar åt smörgås tårta och fika!

Senare hem till mig och bara tog det lugnt, ska nog ut och träffa Jenny sen om hon fortfarande vill.
Just nu sitter jag med färg i håret!
blir lite mörkare slingor i underhåret till en början sen får vi se vad som händer!


PUSS!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0