Galen kväll!

Onsdag
Vakna upp brevid den bästa som oxå fyllde 19 år! Så GrattisGrattis:)
Fick vara med Nordin och Hasse hela dagen typ fram till Klockan 17.30, då kom Nicke,bella och jonis oxå.
Och Nordin och Hasse har man ju alltid väldigt kul med. Hasse kasta ut mig i snön! Då gav jag tillbaka och hällde vatten i ansiktet på han och det rann nog rätt skönt haha! vilket jag kanske inte skulle ha gjort för då hamnade jag med kläder och allt i dushen! För hasse och nordin släpa in mig men det tog sin tid för dom att få in mig dom klena jävlarna haha. Ja okej det var lite kul. Men jag vann ändå för jag gjorde en sak på hasse och han vet vad jag gjorde, han ville nog tvätta ansiktet efteråt haha, förlåt! Aja :D

Runt kl 18 kom Hasses släkt så fick bli fika osv. Runt 19.30 åkte vi och fixade alkhol osv inför kvällen. Och det vi gjorde den kvällen är väl inte det som jag brukar göra i vanliga fall när det gäller party! Vi åkte bil hela kvällen och inte vilken bil som helst utan en jävligt ful bil =) haha. Men födelsedagsbarnet bestämde! Så där satt Jag och Bella i en ford med en fastbunden cykel på taket. Haha men ja vi hade en riktigt rolig kväll. Ibland får man ju ställa upp på annat :D Det blev en sen och rolig kväll/natt!



Jonis min kära kusin!

Godningen själv som mådde toppen denna kväll!
Så man ska må på sin födelsedag antar ja :D

Nicke & Bella!

Bella & Idaa!

Hasse tyckte om att hälla öl lite överallt hela kvällen,
För det mesta på sig själv som kanske syns haha!

HAHA ja vad ska man säga? TOPPEN!

Adde som körde runt på oss!

Månsen? hasse och Jonis!

Det börjar gå utför för kusinerna Magnusson och Olofsson!

Ida&Nicke!

Och det blev lite naket undet kvällen tydligen haha!

Tar en puss på denna kväll och på alla underbara människor som var med! (:



Torsdag
Vaknar jag ännu en gång upp hemma hos Hassebaby och det har bara varit en lugn dag!
Vid ca kl 18 Åkte Jag,Hasse,Bella,Jonis och Nicke hem till Bella och firade henne lite med Smörgåstårta och fika.
Alla 5 låg och var helt döda i sängen och kollade på tven och film.
Grabbarna drog typ vid 23.00 typ tror jag,
Och och Bella började såklart med att nörda framför datorn, Senare vid typ halv 1 kom Nita,Fitim,Arton och en kille till från Norge. ÅKte in till stan och hem till Rasmus. Och det blev mycket skratt!
Nu ska jag lägga mig brevid Bella och kolla på tven!

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0