helgen m.m

Lite från helgen.
Lördag vakna jag upp hos Hasse, åkte hem nån gång kommer inte ihåg när riktigt, när ja kom hem blev det bara att sitta vid datorn och ta det lugnt typ. Satt och vänta på bella i evigheter och försökte fixa skjuts till Karlstad. Och det löste sig till slut. Bella kom till slut och åkte typ från kristinehamn vid 10 tror ja? minns inte riktigt. Åkte till Hasse och hämta lite grejer sen till karlstad till festen med Jacob m.m inte en super rolig fest kanske men det dög. känns om att jag missa lite i Kristinehamn när det det väl hände något! vilket det inte gör allt för ofta. Menmen.. Kvällen slutade iaf bra. Jag och Bella åkte hem och sov hos Hasseboy, kan ju säga det var riktigt skönt att ligga 3 personer i en 120 säng. Inte ett dugg varmt höll på att avlida bara jag som låg i mitten, men det var såklart jätte mys att ligga mittemellan dom bästa!

Bella&Jesper

Folk

Jacob!

Söndag; åkte Jag och bella hem ca halv 3 med håkan från hasse, bara att komma hem och göra sig klar för jobbet, jobbade 16-20, helt okey att jobba men trött. Hasse kom och hämta mig när jag sluta sen drog vi hem och tog det lugnt, han åkte hem förut nångång, Så jag åkte hem till Sophiebaby även sara,jessi och sandra var där så det var trevligt! Jk kom också en sväng:) drack lite kaffe och snacka lite som tjejer är bra på! Kom nyss hem därifrån mamma kom och hämta mig. Väntar på att maten ska bli klar nu.

Ska Jobba imorgon 13-17 känner att det kommer vara mycket på jobbet imorron!
Efter jobbet ska jag nog åka hem till Bella och sova där. Men vet inte till 100 än för kanske ska se när grabbarna spelar imorron vid 19.30 tror jag att det var, inte säker. Men det märks hur det blir. Vill gärna till min lilla snutta så hon slipper sitta ensam där hemma i skogen!




Jag och hugo haha.


varit en mjukis dag idag!
Nu blir det Johan falk på tv4!
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0