Tisdag-Torsdag

Tisdag:
Ja det började med att jag såklart försov mig haha.. vilket jag gjort hela veckan.
Brukar inte göra det annars! menmen sånt händer!
Skolan avr som vanligt. Efter skolan kom baby och hämta mig. Åkte hem till mig och var hör en stund :)
Sen åkte vi hem till han tog det mest lugnt, Drog ut en sväng till Martin, philip, nicke och valter dom spela fotboll, jag kollade bara på haha. Lite synd om nicke som fick lite ont ;) haha.

Sen blev det film och mys såklart:) Sov där och åkte hem på onsdag kväll.
Var ledig från skolan i onsdags så det var skönt!
Skulle vara skönt att vara ledig lite längre!

Snart fredag igen! Veckorna går sjukt fort. Hasse kommer imorron :) sen åkte han på kryssning på lördag, inte ett dugg avensjuk... :P. hoppas helgen går fort! ska jobba hela helgen oxå. 12-16 lördag och söndag.
Så imorron blir det en lugn kväll.

Blev skolan idag, försov mig.. haha. men kom i tid ändå snabb som jag är! hade prov i natur idag och det gick bra vilket jag inte trodde att det skulle, fick VG så lite nöjd är ja :) Har ett prov kvar att göra i naturen nu sen klar med den skiten. Har lite att fixa på projektarbetet med sen G i det med tror inte jag får högre. Och ett till skitarbete i palliativ vård... har varit mycket i skolan nu ett tag och det börjar bli j*vligt irriterande! Imorron äre nationella i svenska med. Får väl se hur det går med det.
Efter skolan idag åkte jag med Johnnie ner till station. Lovisa var med oxå!
Väntade på 15.15 bussen för att åkte hem till pappa.
Åkte hem med 7 bussen igen.. gick hem från station eller ah nästan ända hem, sen kom johan och hugo med våran nya bil :D



Lilla Godningen Rasmus :) han har blivit så stor!

Cornelia gumman som blev så lessen när jag skulle åka!
måste verkligen vara där oftare!


Linnea sötungen som lever framför tven :D<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0