Galen fredag

Ja detta har iaf varit en av dom roligaste och galnaste fredagen på länge. Hade verkligen skit kul.
Började med att Aronsson och Erik körde mig Bella till Skattkärr hem till hasse för att vara där till kvällen och fixa oss osv.
Satt ute i solen. Valter var där också Nicke kom efter ett tag med. Bella och Jag gick på Stan först innan vi drog till Linus på förfest, Käka lite mat innan och så. Fick det till och med Gratis! hehe. Och mötte upp Robin. Lite senare kom sandra och hämta oss och drog till Linus. tack för skjutsen!

Började rätt lugnt men den sluta inte lika lugnt haha. Drog iaf till Nöjes vid ca 22 och det var riktigt kul där inne roligt folk och mycket folk. Dansade och hade rikigt kul! Och man kan klara sig utan pengar på krogen har jag märkt haha. Blev bjuden hela kvällen kanske blev lite för mkt men sånt händer!



Förfesten hos Linus, en liten skämt bild!

Linus, Jag & Robin :D

Bella hamnade tydligen på ett bord mitt uppe på scen haha..

Och jag med tydligen hahah.
Ett under att jag inte ramla av.


Och även Johan haha

Hmm inte kommentarer på den..
minns inte änns att denna bild togs.


Avslutar med denna på en toppen kväll!
Jag,robin och Liiinus!


Efter nöjes åkte jag hem till Hasse och somna skönt!

PUss!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0